Kollégáink mindent megtesznek, hogy a csomag épségben kerüljön kézbesítésre. Amennyiben mégis sérülten érkezik, úgy szíves elnézését kérjük, valamint kérjük, hogy tételesen ellenőrizze a termékek épségét!
Ha a csomagban sérült terméket talál kérjük őrizze meg, mert a cserét csak annak elszállítása után tudjuk biztosítani. A kárigényt a csomagátvételtől számított 72 órán belül jeleznünk kell a futárszolgálatnak, ezért kérjük, hogy a kárigényét az átvételtől számított 72 órán belül jelezze felénk!
Kérjük készítsen fotót a csomagról és a sérült termékekről is! A fotókat egyszerűen tudja csatolni az űrlap kitöltésekor, ez meggyorsítja a kárügyintézési folyamatot.
A gyorsabb ügyintézés érdekében az űrlapon szereplő kötelező adatokat kérjük helyesen töltse ki!
Bejelentését mihamarabb feldolgozzuk és kollégánk keresni fogja a megadott elérhetőségek egyikén.